Pre nego što pozovete agenta prodaje, odgovore na vaša pitanja možete potražiti u ovoj listi.
Lista često postavljanih pitanja (FAQ):
P: Odabrali smo artikle koje želimo da kupimo. Kako da poručimo?
O: Sastavite listu artikala koje želite poručiti. Obavezno navedite tačan naziv i/ili šifru svakog proizvoda, kao i potrebne količine. Listu nam pošaljite mejlom, preko kontak-forme ili izdiktirajte agentu prodaje telefonom. Ukoliko želite da artikle brendiramo za vas, potrebno je da nam pošaljete/izdiktirate i podatke neophodne za brendiranje. Sve naše kontakt podatke možete pronaći ovde. Nakon što prikupimo sve potrebne podatke, poslaćemo vam predračun sa cenom i uslovima. Nakon prijema uplate smatraćemo porudžbinu izvršenom.
P. Kada ćemo dobiti poručenu robu?
Uobičajeni rok za isporuku poručene robe je 10 dana od dana uplate avansa i davanja odobrenja na pripreme za štampu. Moguća su određena odstupanja u zavisnosti od složenosti zahteva.
P. Da li je u cene izlistane na sajtu uračunata i cena štampe - brendiranja?
O: Ne, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Sve cene u onlajn katalogu su navedene bez cene brendiranja. Na reklamnim banerima i u člancima sa akcijama i rasprodajama povremeno ćemo navoditi i cene u koje je uračunato naštampavanje-brendiranje artikala što će biti posebno naglašeno.
P. Da li je firma "Kampanja" u sistemu pdv-a?
O: Da.
P. Da li odobravate odloženo plaćanje?
O. Nažalost - ne. Sve cene navedene na sajtu važe isključivo za avansno plaćanje poručene robe. "Kampanja" trenutno ne nudi robu na odloženo plaćanje.
P. Da li šaljete robu kuririskim službama?
O. Da. "Kampanja" sarađuje sa kuririskim službama D-Express i AKS i svu poručenu robu slaće jednom od navedenih službi. Firma-poručilac može organizovati i preuzimanje robe preko treće kurirske službe po želji.